"Entzun etimologia grekoa eta latindarra xuxurlaka!" - Pentsaera Konputazionala lantzeko proposamena.

make@ni.eus 1620201767765 Hezitzaile bat sarean | 2024-03-20 17:44

make@ni.eus 1711060087253

Hezkuntzan, pentsamendu konputazionala (PK) problemak ebazteko metodo multzo bat da, arazoak eta horien soluzioak ordenagailu batek exekutatu ditzakeen moduan ere adieraztea eskatzen duena. (Euskarazko Wikipedia)

 

Oporrak begi-bistan ditugularik, azken egunotan buruan bueltaka dabilkit hurrengo ikasturterako latina/grekoan Batxilergoko 1. mailako ikasleentzat prestaturiko proposamen didaktikoa. Trastea-Deustuko Unibertsitatearen eskutik jasotako Pentsamendu konputazionaleko ikastaro baten azken lana izanik, eskertzekoa da azken produktua ondo bideratzen lagundu izana; hori izaten baita, hezitzaileontzat, egindako prestakuntzen helmuga: ikasitakoaren hainbat alderdi gelara eramateko prest geratzea!  Hauxe sorturiko jolasa (Scratch+ etimologia grekoa eta latindarra).

Jolastu nahi?

Hemen dago, batxilergoko 1. mailan, 4 saiotan lantzeko Gida Didaktikoa!

Ongi pasa!


Utzi iruzkina: