"Entzun etimologia grekoa eta latindarra xuxurlaka!" - Pentsaera Konputazionala lantzeko proposamena.
![make@ni.eus 1711060087253 make@ni.eus 1711060087253](https://media.blogak.eus/media/photologue/photos/cache/table-nature-blossom-creative-abstract-plant-1071771-pxhere.com_TLy7m4s_home.jpg)
Hezkuntzan, pentsamendu konputazionala (PK) problemak ebazteko metodo multzo bat da, arazoak eta horien soluzioak ordenagailu batek exekutatu ditzakeen moduan ere adieraztea eskatzen duena. (Euskarazko Wikipedia)
Oporrak begi-bistan ditugularik, azken egunotan buruan bueltaka dabilkit hurrengo ikasturterako latina/grekoan Batxilergoko 1. mailako ikasleentzat prestaturiko proposamen didaktikoa. Trastea-Deustuko Unibertsitatearen eskutik jasotako Pentsamendu konputazionaleko ikastaro baten azken lana izanik, eskertzekoa da azken produktua ondo bideratzen lagundu izana; hori izaten baita, hezitzaileontzat, egindako prestakuntzen helmuga: ikasitakoaren hainbat alderdi gelara eramateko prest geratzea! Hauxe sorturiko jolasa (Scratch+ etimologia grekoa eta latindarra).
Jolastu nahi?
Hemen dago, batxilergoko 1. mailan, 4 saiotan lantzeko Gida Didaktikoa!
Ongi pasa!
Comments
Leave a Comment: