Banner dinamikoak
Kanpaina bat egin berri dugu Sustaturekin. Gure banner bat jarri genuen, hainbat egunetan, beste webgune ezagun batean. Publizitatea egin genuela, alegia.
Aukera baliatuz, esperimentu txiki bat egitea pentsatu genuen: bi banner egingo genituen, eta biak erdi-bana erakutsi zegokigun tokian.
Bi banner hauexek:
A.
B.
Bi bannerrotan, nork funtzionatuko zuen hobeto? Horixe neurtu nahi genuen, bistan da. Kondizioak berdinak ziren bientzat: toki berdina, webgune berdina, momentu berdina -ausaz erakusten zen bat edo bestea- eta bistaratze kopuru oso antzekoa...
Ba, emaitza, nabarmena izan da:
# | Erakutsitako kopurua |
Klik kopurua | Ratioa |
---|---|---|---|
A | 25.336 | 1.174 | %4,6 |
B | 25.541 |
278 | %1,1 |
Alegia, egurra eman diola Ak Bri. Fijatu ondo emaitzetan: 4 aldiz gehiago egin da klik A bannerrean.
Hurrena, bezeroren bat 7 sekuentziatako banner inposible batekin enpeinatuta etortzen zaigunean, esango diogu -berriro- hobeto pentsatzeko.
Eta, ez pentsa, asko dira holakoak. Begiratu, bestela, une honetan bertan euskarazko sarean dauden banerrei.
Iruzkinak
Josu 2007-11-26 14:42 #1
Mezu bat persuasibo izateko pasa behar duen lehenengo langa da pertzepzio selektiboa. Mogimendudun irudiak badakigu publizitatea direla, eta hortaz oharkabean paso egiten dugu. Zuen esperimentoak hori frogatzen du.<br />
Utzi iruzkina: