Publizitateak banaka azterturik ez dago esaterik sexistak direnik aztertu ditugun kasuetan behintzat. Hala eta guztiz ere, gehienek erabiltzen dute gizonezkoaren ahotsa over ahotsa jartzerako orduan. Bizi dugun sistema patriarkalaren seinalea dela esan liteke hau, emakumeen ahotsa oso gutxitan agertzen baita. Hala ere, ikus liteke iragarleak sexismoaren zantzuei aurre egiten saiatzen direla hainbat kasutan. Klasean 15 iragarki aztertu ginuzen (denak aleatorioki aukeratuak), eta denetarik aurkitu dugala esan behar dugu, baina Emakundek proposatzen dituen publizitate sexista antzemateko irizpideekin alderatuta, gehienak neuroak iruditu zaizkigu. Baina euskaltelen irgarki batek (Simyo) nahiko buruauste sortu zizkigun.Bertan, mutil zatar bat agertzen zen hitz egiten, atzean jende mordoa (neska eta mutilak) dantzan zebilen bitartean. Bukaeran, euskaltelen eskaintza berezia erakustean, bi neska gatze (azafatak) agertzen dira bere inguruan. Sexista puntu bat zeukala zioten batzuk. Baliteke hala izatea, baina pentsatzen jarrita, ironikoki jarriak zirela imajina liteke. Hau da, iragarkiko egoera topikoz beteta dago, eta nahiko ironikoa da. Mutil zatar bat da protagonista, eta jende mordoa dantza egiten ari da bere inguruan. Beraz, bi neska gazte agertzearena topikoen gehigarri bat dela esango nuke nik, ironikoki jarritako neskak liratekeela esan liteke beraz. Baina jakina, hori teori bat baino ez da, jendeak bere interpretazioak egin ditzala.