Bideo-jokoetako mundu birtualak Carolina

zaraobe 1456153832430 Zaraobe Institutuko testuak | 2011-05-16 19:25
1

Mundu erreala, eta mundu birtuala, gaur egun oso alderaturik daude. Bata bestearengan urrun baina aldi berean oso hurbil. Gaur egun, orain dela 10 urte ez bezala, kaleta atera eta neska-mutil gaztetzoak Ds-a, PSP-a, hainbaten artean eskutan daramatzate, gu, haien adinarekin Barbiekin, bizikletan edota soka-saltoan ibiltzen ginen. Hortaz esan genezake, bideo-jokoek gero eta indar gehiago daukatela. Hau gerta ez dadin, gurasoek minimo batzuk aplikatu beharko lizkiekete haien seme-alabei.

Alde onak. txarrak bezala jasotzen dituzte aldi berean. momentu on bat pasa bitartean, arrisku betan aurrean aurkitu ahalko ginateke. Adibidez, mundu birtualean egonda, datu pertsonalak kontzientziaz, edo kontzientzia gabe eman ahalko genituzke, eta gero horren ondorioz, kontu korrontean dirua lapurtu, edota mezu anonimoak bidali. Beste adibide oso normala dena, jokoan gertatzen dena mundu errealean aplikatzea, eta brtan bai arriskuak edo handiak izaten dira, lapurretak, bortxaketak, edota hilketak. Baina harreman berriak ere sor daitezke, kasu hau gertutik ikusi izan dut.

Hainbatek dute gustuko mundu birtuala, bideo-jokoekin batera, nik pertsonalki, neurri batean. Adibidez, "SIMS edota IMVU"  izan dira jokatu ditudan jokoak, bertan "avatar-a" sortu eta ondorioz, etxea eraikitzen du. "SIMS" jokoan, familia sortzen da da eta bizi normala eramatea, "UMVU-n" ordea, mundu osoko kideak konektatzen dira eta edozeinekin hitz egin dezakezu, ingelesez, portugesez....euskeraz baita ere. Beraz, joku hauetara noski jokatu ahal dela baina kontrolatuz, kaltegarria izan ditezkeelako. 

GTT0BJÑ

GTT0BJÑ 2015-04-16 12:20 #1

<p><em>cfhmgbiynqgn bv bv</em></p>


Utzi iruzkina: