Internetaren negozioa
Web 2.0 ikasgaian aztertu behar dugun artikulua Los nuevos reyes de Internet deitzen da. Hemen adierazten da, betez ere, gaur egun gehien erabiltzen diren web gune famatuenak (hala nola YouTube, MySpace, Flickr…) gazte batzuek sortu dituztela, hogei eta hogeita hamar urte artean dituztenek, hain zuzen. Web gune horiek, mundu mailan, garrantzitsuak izatearen ondorioz, gazte sortzaileak aberatsak bilakatu dira.
Artikuluaren arabera, jendeak bideoak, argazkiak, blogak… Interneten jarri ondoren, botere gehiago du, bere iritzia emateko guztiz askea baita.
Aurrekoarekin guztiz ados egon arren, adierazi beharra dago askatasun horrek arriskutsua izan daitekeela, hau da, askeak garenez iruditzen zaigu nahi dugun guztia egin dezakegula. Eta hori ez da horrela. Nahi duguna egin dezakegu, betiere besteekiko begirune mantentzen badugu.
Iruzkinak
Utzi iruzkina: