blogaren sorrera

blogaren sorrera sagarra manzana | 2006-11-27 15:53
3

Hau da nire bloga

ptx

ptx 2006-11-27 16:15 #1

Aupa Ane!<br />Asko gustatu zait zure sagarra. <br />

patxi

patxi 2006-11-27 16:20 #2

emen nago

hijosdtxopos

hijosdtxopos 2006-11-27 16:25 #3

aupa ane! k manzana mas roja...


Utzi iruzkina: