Hau da nire bloga
Aupa Ane!<br />Asko gustatu zait zure sagarra. <br />
emen nago
aupa ane! k manzana mas roja...
Iruzkinak
ptx 2006-11-27 16:15 #1
Aupa Ane!<br />Asko gustatu zait zure sagarra. <br />
patxi 2006-11-27 16:20 #2
emen nago
hijosdtxopos 2006-11-27 16:25 #3
aupa ane! k manzana mas roja...
Utzi iruzkina: