Bilbao, edo inoiz bidali ez nuen e-maila

putzua 1456152321571 Putzu baten hondotik | 2006-05-11 13:41
2

 

Argazkiak copyright-a dauka.  Erabili nahi izanez gero, mesedez neurekin kontaktuan jarri. La foto está sujeta a copyright.  En el caso de querer utilizarla, por favor póngase en contacto conmigo. Gracias.


Chileko lagun horri.

He estado pensando en lo que hablamos el otro día y, la verdad, no entiendo cómo he podido ser yo la única voz que has oído en favor de Bilbao.  No sé, puede que yo tenga el gusto en el culo, pero a mí no me parece un sitio tan inmundo como dicen algunos.  Un poco ratonera y triste sí que es, pero es que sino no sería Bilbao, sería otra cosa.  Ni la persona más imaginativa del mundo podría haberse inventado nunca un sitio así.

En realidad es la única población de muchos kilómetros a la redonda que merece el apelativo de “ciudad”.  No es que le tenga que gustar a todo el mundo, pero joder, tampoco es un pozo negro y mugriento “sin más cosa que el guggenheim”.  No es la ciudad más atractiva turísticamente de la zona, pero es un sitio muy especial.  Porque, vamos, barrios feos los tiene cualquier ciudad del mundo, pero la elegancia, sobriedad y atmósfera urbana local/europea del Bilbao decimonónico no se encuentra en ningún sitio al norte de Madrid.

Utilizando esa expresión tuya, de la que no estoy seguro de si es muy correcta, soy un poco “bilbópata”.   Así que siendo sincero, por eso mismo es probable que mi opinión no sea del todo objetiva.  Y a veces dudo de si no me gusta tanto precisamente porque todo el mundo habla mal de ella.  Pero bueno, aquí se queda. Y perdona por la chapa que te he metido con estos comentarios un poco gratuitos.  Queda un poco patético, pero es que me parece que te han transmitido una visión bastante estereotipada, antigua y sin fundamento sobre la niña de mis ojos.

Basajaun

Basajaun 2006-05-11 14:25 #1

Uo! Nork esan dauz halakuek nire hiriaz? Neu ba aurkako kasuak aurkitu
dodaz! Jende gutxi aurkitu dodaz Bilbao gustatu ez zaiena. Beste
guztiak miresten urten dire nire hiritxutik. Txiletar pare batek
adibidez esan egin zidaten Espainiatik Tour bat egin ostean Bilbao izan
zela ikusi zuten hiririk polittena. Aspaldian hiri kutsatu, eta gris
bat zela? Egia izango da, egia da. Baina egun irudi hori guztiz
zaharkituta dago. Egun hiri argitsu eta kolore anitzduna da. Guggemheim
ez da daukan bakarra, eta zeu esan bezala bere dotoretasuna edozein
hertz, edozein auzotan aurki daitekeen gauza bat da. <br />
Beraz halan uste dabien pertsonek benetan Bilbao ezetzen ez dutelako da.<br />
<br />
Agur! (Neo be Bilbopata bat ote naiz? xD)<br />

itxuragabeko izakia

itxuragabeko izakia 2006-05-11 14:41 #2

<p>Ba jende askok esaten du hori gaur egun ere.&nbsp; Zurekin nago hala ere, horrela hitz egiten duen jendeak ez du bilbo ezagutzen, eta estereotipo zaharrak errepikatu besterik ez du egiten.&nbsp;&nbsp;E-maila jaso behar zuena&nbsp;hemen -Iruñean- urtebetez bizi izan zen lagun txiletar bat zen.&nbsp; Espainia eta Europa osoan zehar ibili eta gero,&nbsp;ez zuen&nbsp;Bilbora joan&nbsp;nahi&nbsp;"mundu guztiak" itsusia zela eta guggenheima besterik ez zuela esaten ziolako.</p>

<p>azkenean konbentzitu nuen, bixita egin eta asko gustatu zitzaion, nola ez!</p>

<p>Bilbon bizi izan nintzen pare bat urtez, eta ia maiteminduta nago leku horretaz.</p>


Utzi iruzkina: