PRESS BANCA

No profile photo GYMBOSS-IKER/OIER.G/HODEI | 2021-01-08 11:25

gkaihmancha@zurriolaikastola.eus 1610103123176

ARIKETAREN DESKRIBAPENA:

Mugimendu osoan lau berme-puntu izan behar ditugu: ezkerreko eta eskuineko hankak, gluteoa eta eskapulak, ondo uzkurtuta eta bankuan estututa.Gure oinen kokapen egokia oina erabat bermatuta egongo litzateke, ipurdiak bankuari erabat itsatsita egon behar du beti, eta eskapulak atzerantz eta beherantz mantendu, bankua estutuz.

Hasierako posizioari erreparatuz  Press Bankaren banku espezifikoan etzanda jarriko gara, hankak 90º-an eta oinak lurrean bermatuta. Bizkarra etzanda dugunean, zuzen jarriko dugu, eta barrari helduko diogu, hatzekin erabat inguratuz.Jarrera hori dugunean, barra pixka bat altxatuko dugu, besoak tolestuta, amaierara posiziora jaisteko, Amaierako posizioari erreparatuz gorputz-jarrera bera izango dugu, baina oraingoan besoak tolestuta egongo dira, barra eskuan duela.

Ejercicios imprescindibles: Press banca - El Blog Bulevip

 

APLIKATUTAKO GIHARRAK:

Muskulu agonistak: bularreko nagusia eta bularreko txikia.

Muskulu sinergistak: aurreko deltoideak eta trizepsak.

Muskulu antagonistak: atzeko deltoideak, bizkarrekoak eta bizepsak.

OHIKO AKATSAK ZUZENTZEKO AHOLKUAK:

  • Eskumuturra ez tolestea,lesiorik ez edukitzeko.
  • Teknika menperatzea, pisu gehiegi sartu baino lehen.
  • Eskuen posizioa sorbalden altuera berdinean jartzea gutxi-gora behera.
  • Eskuen posizioa erditik distantzia berdinera edukitzea.
  • Arnasa indarra egin baino lehen hartzea.

MOLDAERAK:

 


Utzi iruzkina: