SENTADILLAK

gkaiiazpitarte@zurriolaikastola.eus 1607945912325 INDARRA | 2021-01-15 11:49

Egun on jaun eta andreok. Gaurko egunean, sentadillak modu egoki batean egiten azalduko dizuegu. Lehenik eta behin, ariketaren deskripzioa azalduko dizuet. Ariketa onen hasierako posizioa, hankak sorbalden altueran jarriko ditugu oinak zuzen ditugularik. 

Ondoren, besoak 90 gradutan estiratuko ditugu aurreruntz eta hankak flexionatzen hasiko gera. Beheruntz jeisterakoan, gluteoa atzeruntz mantendu beharko degu silla imaginario batean exeriko bagina bezela. Garrantzitsua da, belaunak oin puntak ez sobrepasatzea, Bestalde, bizkarra zuzen mantendu beharko dugu jetsiera osoan bizkarra aurreruntz bota gabe. Azkenik, esan beharra dago jetsieran arnasa bota ezkero, errazago egingo dugula ariketa.

horain, ariketa onekin lantzen diren giharrak esango dizkizuegu. adibidez gluteoa, iskiotibialak, aduktorea, soleoa, kuadrizepsa. Ariketa onetan, gehien aktibatzen den muskulua gloteoa da. Mugimenduaren kasuan, zenbat eta beherago egon, orduan eta tentsio handiagoa sortuko duzu muskuluetan eta zuntzetan, eta orduan eta gehiago entrenatuko dira.Eserialdi sakon bat egiten dugunean, igotzeko orduan ipurmasaila aktibatzen da, aldakako inplikazio handiagoa dagoelako. Oro har, Zenbat eta mugikortasun handiagoa eman ariketa bati, ahal den guztietan, teknikak uzten badu eta lesiorik ez badago, orduan eta muskulatura handiagoa aktibatuko dugu, eta indar handiagoa emango diogu.

Ariketa hau zailagoa eginarazteko, pisua jarri dezakezu zure gorputzean. horrela, lantzen diren giharrak, lanketa handiago bat egingo dute. Pisua, barra baten bidez jarri daiteke barra homoplatoen gainean jarriaz edota mankuerna bat hartuaz.Eserialdiak egiten ditugunean pisua jartzeari dagokionez, barra edo kettlebella aurretik jartzen badugu, kuadrizepak gehiago landuko ditugu, eta atzeko aldetik bada, berriz, ipurmasailak.


Utzi iruzkina: