Altsasuko San Pedroko jaia Zelandin egin behar omen da AHTko zundaketengatik

sakanakoahtrikez 1456152365123 Sakanako AHT Gelditu! Elkarlana | 2012-06-27 18:28

Guaixe aldizkarian ikusten dugu nola gaurkoan bandoa agertu da Altsasuko kaleetan San Pedro jaia Zelandi eskoletako eremuan ospatuko dela iragarriz. Leku aldaketaren arrazoia Abiadura Handiko Trenaren eta goi tentsioko linea jartzeko zundaketa lanak ostiralean bertan hasi behar direla litzateke. Toki aldaketak beste hainbat ohitura ere ekarriko dituela iragartzen da bando horretan.

Hainbat herritarrek haserre hartu dute ustezko bandoa eta azalpen eske hots egin dute udaletxera. Besteek umorez hartu dute. Altsasuko Udalak bandoarekin zerikusirik ez duela argitu du (Bandoa Garazi Urestara Zubiarreta sinatzen du, baina horiek ez dira gure alkatesaren abizenak, Urrestarazu Zubizarreta baizik).

Ea ekintza honekin, gendea Olazti - Altsasu mendi-martxara animatzen den !! (hurrengo igandean, uztailaren 1an, goizeko 9:00tan Olaztiko plazatik).

Actualización (28-jun): En Hitzondo tenemos hoy la explicación de los autores del bando: Desde las plataformas contra la Línea de Alta Tensión y el Tren de Alta Velocidad les han hecho llegar un escrito en el que explican las razones y motivos por los que publicaron el bando.

Según se informa, lo único que no es cierto del bando es la fecha de las obras, pero aun así es una realidad inmediata. En el caso de la línea de Alta Tensión, su desarrollo se encuentra de momento en suspenso, pero el 30 de junio han de tomar una decisión de si continuarla, y nos tememos que así será. En el caso del TAV, a pesar de los graves recortes que está realizando el Gobierno de Navarra, este no para las obras (ayer mismo adjudicó otro tramo) y en los próximos meses se espera que presenten el estudio de su paso por Sakana...

Podeís leer el documento completo en la web de Hitzondo.


Utzi iruzkina: